De gastvrijheid van Kirsten

bij Hilton Garden Inn Leiden

Pijl

Kristen werkte al een tijdje bij DZB, toen haar consulent haar vroeg of zij interesse had in een baan in de spoelkeuken bij Hilton Garden Inn. Dat had Kirsten wel. Nu, ruim 2 jaar later, werkt ze er naar volle tevredenheid: “Ik ben blij met mijn baan. Het is heel afwisselend werk en ik kan goed opschieten met mijn andere collega’s. Ik houd ervan alles netjes te hebben voor de gasten en lever dus zo goed mogelijk werk af. Het leukst vind ik de sociale contacten binnen het team, we helpen elkaar en het is gezellig. Laatst heb ik een erkennings-award gewonnen. Dat was een grote verrassing voor mij. Mijn collega’s hebben mij genomineerd, omdat ik altijd voor iedereen klaar sta. Dat was heel leuk en ik ben daar best trots op. In de toekomst zou ik misschien nog wel in de keuken willen werken, ik ga een keer een kijkje nemen om te zien of het iets voor mij is.

Een van de redenen voor Hilton Garden Inn Leiden om samen te werken met DZB is het streven van Hilton naar diversiteit in personeel. De hotelketen streeft ernaar het meest gastvrije bedrijf ter wereld te zijn en een personeelsbestand van medewerkers uit verschillende culturen, achtergronden en standpunten te hebben. 

Marlies (HR-Executive Hilton Garden Inn Leiden)

De klik is belangrijk in een klein team’

Het Hilton Garden Inn Leiden streeft ernaar zijn gasten een zo hoog mogelijke gastvrijheid te bieden. Goede medewerkers zijn daarin de belangrijkste schakel. We zijn altijd op zoek naar gekwalificeerd personeel dat goed in ons team past. Mensen die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan en het de ander naar de zin willen maken. Daarnaast is een goede klik met de anderen belangrijk, want we zijn maar met een klein team. Het is niet altijd even eenvoudig om de juiste mensen te vinden. DZB heeft ons goed geholpen door Kirsten aan ons voor te stellen en te begeleiden. We zijn heel blij met haar. De award die zij heeft gewonnen, is welverdiend!.

Lees ook